آخرین اخبار

طلوع کیان: به اولین هدف‌مان در لیگ والیبال رسیدیم

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام گفت: به نخستین هدف خود در لیگ برتر والیبال رسیده‌ایم.

اشتراک گذاری
13 آذر 1402
کد مطلب : 10001

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته نهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ۱۲ آذر) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گرگان، یزد، ارومیه، مشهد و رامسر پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها ایفاسرام اردکان با شکست سایپا تهران به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

علیرضا طلوع‌کیان، سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان در پایان این مسابقه اظهار داشت: فکر میکنم به اولین هدفمان در نیم فصل رسیدیم. برنامه ریزی کردیم شش برد در نیم فصل اول داشته باشیم که خدا را شکر زودتر از  موعود به این مهم دست یافتیم.

وی ادامه داد: از آنچه که برنامه ریزی کرده بودیم جلوتر هستیم با توجه به اینکه دوست داریم به پلی آف صعود کنیم. در دو سال گذشته با ۱۲برد و یک تیم با ۱۳برد به پلی آف رفت. این ۶ برد تا هفته نهم رقابت‌ها برای ایفاسرام خیلی اتفاق خوبی است. از الان با بچه‌ها قرار و هدف جدید می‌گذاریم تا در ۴ بازی باقیمانده نیم فصل نیز پیروز میدان باشیم تا بتوانیم امتیازات را  برای دور برگشت پس انداز کنیم. فکر می‌کنم با شرایطی که داریم و همت و تلاش بیشتر بتوانیم به پلی آف صعود کنیم.

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان درمورد شرایط تیم سایپا خاطرنشان کرد: سایپا با توجه به شوکی که به آن وارد شد، مقابل ایفاسرام خوب بازی کرد. به هرحال سرمربی تیم رفته بود و فکر می‌کنم وقتی این اتفاق بیافتد، مثل یک یار کمتر در فوتبال همه بازیکنان انرژی بیشتری می‌گذارند. تنها مشکلی که سایپا داشت خود باوری بود وگرنه امتیازات را نگاه کنید، نزدیک بود و اصلا جایگاه سایپا اینجا نیست کما اینکه قبلا سه بازی را ۳بر۲ واگذار کردند و اگر ۲ بازی را پیروز شده بودند، از این جایگاه بالاتر بودند.

‌پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =